SIKÇA SORULAN SORULAR

 

KARGO VE TESLİMAT

 

Kargo ücretli midir?

Tüm yurt içi gönderimlerimizi SÜRAT Kargo ile yapıyoruz. Kargo ücreti 60 TL standart olarak uygulanmakta olup, 500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

 

Siparişim kaç günde kargoya teslim edilir?

Sürdürülebilirlik politikalarımız çerçevesinde israfı önlemek ve yavaş modayı desteklemek adına ağırlıklı olarak sipariş üzerine üretim yapmaktayız. Siparişiniz elimize ulaştıktan üretim süreciniz başlar ve ortalama olarak 8-14 iş günü içerisinde ürününüz kargoya verilir. Siparişinizi oluştururken ürün sayfasında tahmin edilen kargo teslim süresini bulabilirsiniz. Eğer ürününüzü özel bir gün için alıyor ve daha hızlı bir sürede elinize ulaşmasını istiyorsanız Whatsapp SMS hattımız veya e-posta adresimiz üzerinden lütfen bize yazın. Sizin için elimizden geleni yapacağız. 

 

Bazı modellerimiz ise elimizde hazır stoklu bulunmaktadır ve bu ürünler aynı gün kargoya verilmektedir. 

 

Bulunduğunuz konuma bağlı olarak siparişleriniz üretimi tamamlandıktan sonra kargoya verildikten 1-3 iş günü içerisinde size teslim edilir. 

 

Siparişimde adres değişikliği ya da teslimat bilgisi değişikliği yapabilir miyim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için, siparişinizi oluşturduktan sonraki 1 gün içerisinde 0850 255 43 00 no'lu WhatsApp sms iletişim hattımızdan bizimle iletişime geçerek adres ya da teslimat bilgisi değişikliği sağlayabilirsiniz.

Kargoya verilen siparişlerde adres ve isim değişikliği mümkün değildir.


Daha erken yetişmesi gereken ürünüm için hızlı kargo seçeneği mevcut mu?

Eğer ürününüzü özel bir gün için alıyor ve daha hızlı bir sürede elinize ulaşmasını istiyorsanız siparişinizi oluşturmadan önce Whatsapp sms iletişim hattımız veya e-posta adresimiz üzerinden lütfen bize yazın, elimizden geleni yapacağızdır. Sizin tarafınızca oluşturulacak kurye talebiyle mesai saatleri içinde ürünü MUUN Showroom’dan aldırabilirsiniz.

 

 

 

DEĞİŞİM VE İADE

 

Ürün değişimi yapabilir miyim?

Marka prensibi olarak değişim süreçlerimizde müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğumuz hızlı ve kolay bir prosedür uygulamaktayız. Ürününüzü teslim aldığınız tarhinden itibaren, 14 gün içerisinde sebep bildirmeksizin değiştirebilirsiniz. Değişim yapılabilmesi için ürünün kullanılmamış olması; detarjan / deodorant / parfüm / makyaj lekesi problemlerinin olmaması gerekmektedir. Talebiniz doğrultusunda model veya beden değişimi yapabilirsiniz. Ürünü herhangi bir sebeple değiştirmek istediğinizde, sistem üzerinden değişim talebi oluşturmanız yeterlidir. Ardından ürününüzü faturası ile birlikte bize gönderebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürün ile ilgili bilgiyi WhatsApp sms iletişim hattımız (0850 255 4300) veya E-posta adresimiz ([email protected]) üzerinden alabilirsiniz. Değişim sürecinde dilerseniz MUUN Showroom'a gelip istediğiniz ürünü deneyerek de değişimi sağlayabilirsiniz. Değişim süreçlerinde ürününüzü SÜRAT kargo ile bize geri gönderebilirsiniz. SÜRAT kargo kodunuzu Whatsapp hattımız veya e-posta adresimiz üzerinden alabilrisiniz. Eğer sitemizde şu an değişim yapmak istediğiniz bir ürün bulunmuyor ise sipariş tutarınız MUUN hesabınıza para puan olarak aktarılır ve bunu ileriye yönelik olarak dilediğiniz zaman kullanbilirsiniz. Para puanlarınız her zaman kampanyalar ile birleştirilebilir ve zaman zaman para puanlarınıza özel ekstra indirimler tanımlanabilir. Para puanlarınız MUUN Showroom üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde de geçerlidir. 

 

Showroom’dan beden değişikliği yapılabilir mi?

Üzerinize olmayan ya da beğenmediğiniz bir ürünü, başka bir model ya da beden değişimiyle showroom’da deneyerek gerçekleştirebilirsiniz.

 

Ön sipariş (Pre-order) nedir?

MUUN olarak tüm politikalarımızı dünyayı gözederek gerçekleştiriyor ve atığa sebebiyet vermemek için sipariş adeti kadar üretim sağlıyoruz. Kumaş kalitesi açısından zor bulunan ve dikimi uzun süren ürünlerimizin daha da zamana ihtiyacı oluyor ve bu süreyi daha da verimli kullanabilmek adına ön sipariş alarak ilerlemekteyiz. Ürünlerin açıklama kısımlarında yer alan teslimat bilgilerini kontrol ederek alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.


Neden ürünlerde iade alınmıyor?

Sipariş üzerine özel üretim yaptığımız modellerimizde iade kabul etmiyoruz. Bu tip ürünlerimizin iadesi yapılamamaktadır ve ürün açıklama kısmında açıkça bu belirtilmektedir, fakat siz müşterilerimize beden ya da model değişimi ile destek vermekteyiz.

 

Showroom'dan aldığım ürünün iadesini yapabilir miyim?

Showroom’dan denenerek alınan ürünlerin iadesi mümkün değildir.

 

Kupon kullanmadan sipariş verdim, siparişimi iptal mi etmem gerekli?

Kampanya esnasında bir kupon tanımlaması varsa ve sipariş verdikten sonra fark ederseniz, siparişinizi iptal edip tekrar sipariş oluşturmanıza gerek yok! Müşteri hizmetlerimize ulaşarak aradaki farkın iadesini isteyebilirsiniz.

 

 

 

 

ÜRÜN

 

Ürün etiketi neden kullanmıyoruz?

Kumaşlarımızın kumaş hassasiyeti nedeniyle, herhangi bir ip çekilmesi ya da bozulma olmaması için ürünlerimizde sallanan etiket kullanmıyoruz. Ek olarak operasyon zincirimizde ne kadar az atık yaratırsak o kadar doğaya yakın hissediyor ve dijital kataloğumuz websitemizde sizlerle ürünler hakkında yeterince bilgi paylaşımında bulunuyoruz.

 

Ürünüm kargodan kırışık çıktı!

Ürünlerimiz Cupro, Lyocell ve Viscose gibi yüksek kalitede doğal kumaşlardan yapılmaktadır. Bu yüzden kargolama esnasında ne kadar hassas paketleme yapılsa da maalesef kırışık olarak teslim edilme olasılığı mevcut. Ütünüz ile tersten tutacağınız buhar yöntemiyle hızlıca kırışıklığı düzeltmek mümkün.

 

Tadilat mevcut mu?

Ürünlerde üzerinize göre tadilat uygulamamız mevcut değildir. Fakat ekibimizden ürünün tadilata uygun olup olmamasıyla ilgili bilgi talep edebilir ve kendi terzinizden tadilat işlemiyle ilgili destek alabilirsiniz.

 

Showroom'dan deneyerek ürün alabilir miyim?

Hafta içi saat 10:00-17:00 arası MUUN Showroom’dan ürünleri deneyimleyerek, sıcak bir kahve eşliğinde keyifle alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Eğer bir ürün odaklı gelecekseniz, öncesinde bize ulaşarak stok durumunu kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

 

Faturama ulaşmam gerekiyor. Ne yapmalıyım?

Her sipariş e-Fatura ile arşivlenmektedir. Siparişinizle birlikte siparişinize ait fatura zarfın dışında, şeffaf plastik bir poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanızı kontrol etmek isterseniz tarafınıza iletilen sipariş e-mailinden de faturanıza online olarak ulaşabilirsiniz. Faturanıza ulaşamıyorsanız veya faturanızda yanlış bilgi varsa, WhatsApp sms iletişim hattımızla irtibata geçerek bu konuda lütfen bizi bilgilendirin. En kısa zamanda faturanız düzenlenerek e-mail adresinize gönderim sağlanacaktır.

 

 

 

İPTAL VE İADE BİLGİLERİ

 

İade: Ön sipariş alınan ve ürünün açıklamalar kısmında alınan siparişe göre hazırlanacağı belirtilen ürünlerin iadesi Resmi Gazetede 2014 yılında yayınlanan cayma hakkının istisnaları 29188 sayılı yönetmeliğin 15.b maddesi uyarınca mümkün değildir. 

Mevzuata ait linke buradan ulaşabilirsiniz.

https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

 

Değişim: Ürününüz elinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde 0850 255 43 00 no’lu WhatsApp sms iletişim hattımız ya da [email protected] email adresimiz üzerinden bizimle iletişim kurarak istediğiniz model ve bedenle değişim sağlayabilirsiniz. Faturanız üzerinde de değişim sebebinizi ve değişim yapmak istediğiniz ürünü belirtip imza atmanız gerekmektedir.

 

İptal: Siparişi oluşturduktan sonra 24 saat içinde WhatsApp sms iletişim hattımız veya [email protected] üzerinden müşteri hizmetlerinden destek talep ederek siparişinizin iptalini sağlayabilirsiniz. İptal edilen ürün iadeleri 5-7 gün içerisinde alışveriş yaptığınız ödeme metoduna yansıyacaktır.

 

24 saati geçen iptal talepleri faturası oluşturulup tarafınıza ulaştırılacağı için iptal olarak işleme alınmayacaktır.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR